Justsign EN
Justsign NL

FAQ account pagina


Account

Hoe moet ik inloggen?

Je klikt rechts boven op Inloggen

Vul bij email jouw email adres in en bij wachtwoord jouw wachtwoord.

Ben jij deze vergeten klik dan op “wachtwoord vergeten”. Vul hier jou email adres en en wacht op een email om je wachtwoord te resetten.

Moet ik een account aanmaken

Een account aanmaken is niet verplicht.

Jij kan ook als gast een ontwerp maken en / of het product bestellen.

Voordeel van een account aanmaken is dat al jou ge-uploaden foto's en gemaakte ontwerpen onder jouw account blijven bestaan. Deze zijn dan weer te gebruiken voor een volgend product / cadeau.

Wanneer jij een account wil aanmaken, ga dan naar "Mijn Account" in het midden boven. Aan de linker kant kan jij een account aanmaken.

Ik log in en zie al artikelen in mijn besteloverzicht staan. Hoe kan dat?

De website onthoudt jouw bestelling totdat jij de bestelling afrondt.

Jij kunt dus tussentijds de website verlaten en later de bestelling afmaken. Ook bij het uitvallen van jouw computer is de bestelling veilig bewaard.

Jij kan er ook voor kiezen de artikelen weer uit het winkelmandje te verwijderen door op het bewuste artikel in het besteloverzicht te klikken en vervolgens op het prullebakje te klikken links van het artikel.


Mijn accountoverzicht

Jou persoonlijke pagina biedt een overzicht van de meest recente activiteiten.

Jij kan o.a. bestellingen, orders, facturen, etc. inzien en accountgegevens bijwerken. Maar jij ziet hier ook je bewaarde en gedeelde ontwerpen.

De gedeelde ontwerpen via Facebook en via Twitter worden hier opgeslagen.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Om een bestelling te plaatsen bij justsign.nl heb jij geen account nodig.
Jij kan inloggen als gast en het product bestellen. Ontwerpen kan ook als gast. De ge-uploaden foto's en ontwerpen worden niet opgeslagen op de website maar slechts voor deze bestelling gebruikt.

Afrekenen is als gast ook mogelijk. Jij moet dan wel het afleveradres en factuuradres opgeven.

Het plaatsen van een bestelling

Stap 1: Zoek het gewenste artikel op en klik op het artikel of op ‘Meer informatie’ en dan "los kopen".
             Of klik op "Zelf ontwerpen" en ga naar onze unieke designer om je opdruk te ontwerpen of te uploaden.

Stap 2: Bij "Los kopen" moet jij de maat en kleur opgeven. Bij "Zelf ontwerpen" in de designer klik jij op de
             groene
knop "In winkelwagen". Het product wordt in de winkelwagen geplaatst.

Stap 3: Controleer het product, aantal en ontwerp van de bestelling.

Winkelwagen
Hier zie je wat er in jouw winkelwagen zit. Als jij de bestelling op een later tijdstip wilt afronden, dan kunnen de artikelen uit de winkelwagen op jou verlanglijst worden geplaatst.

Inpakservice
Als je gebruik wil maken van onze inpakservice, dan kan dat hier worden aangeven. Wij pakken het artikel dan in met cadeaupapier en je kan een persoonlijke boodschap toevoegen.

Wanneer jij meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij jou te laten bezorgen. De levertijd van de gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.


Stap 4: Klik op "Ga door naar afrekenen"

Factuuradres
Je kan hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling opgeven. Het is mogelijk om per bestelling een ander afleveradres te kiezen.

Verzendmethode
Selecteer de gewenste methode van verzending. Indien een afleveradres binnen Nederland is opgegeven kan jij kiezen voor de gratis verending, of verzending met spoed.

Betaalgegevens
Selecteer de gewenste betaalwijze. Wacht totdat de berekeningen gereed zijn.

Stap 5: maak jou bestelling definitief door op ‘Plaats bestelling met betaalverplichting’’ te klikken.Vergeet niet de algemene voorwaarde te lezen en te accepteren.

Hoe wijzig ik het aantal van een besteld artikel?

Als jij het aantal wilt wijzigen in de winkelwagen. Klik dan rechtsboven op 'mijn winkelwagen'.

Als de winkelwagen verschijnt kan jij in de kolom aantal de aantal selecteren en wijzigen.

Moet er een andere maat toegevoegd worden, bijvoorbeeld voor een T-shirt. Kies dan voor 'wijzigen'. Het gemaakte ontwerp wordt daan weer meegenomen naar de designer en voeg daat de nieuwe of andere maten toe en plaats het weer in de winkelwagen.


Met welke methoden kan ik betalen bij justsign.nl?

Jij kan bij justsign.nl op één of meer van de volgende manieren betalen:

iDeal

Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland.
Bij deze betaalmethode kan jij direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank.
Jij rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Als jij telebankiert, kan jij direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat jij je daarvoor hoeft aan te melden.

De Rabobank ondersteund onze betaalwijze

Creditcard (Visa, MasterCard en American Express)

Jij kan je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

Jouw creditcard wordt belast op het moment dat de bestelling is verzonden.

PayPal

Als u met PayPal betaalt, blijven uw gegevens altijd privé. Naast uw gegevens beschermen wij ook uw aankopen! Dus als u niet ontvangt wat u bestelt heeft, kunt u het aankoopbedrag terug krijgen.

MiniTex

Handig voor kleine bedragen

MiniTix is een virtuele portemonnee waarmee uw klanten online en via hun mobiel kleine bedragen (tot € 150) kunnen afrekenen. De betalingen zijn snel en gegarandeerd. U loopt dus geen risico.

Vooruit betaling bank

Vooruitbetaling op bankrekening zorgt voor minimaal een extra dag omdat er eerst gecontroleerd wordt of de betaling binnen is voor dat de order in productie wordt genomen.

Gegevens:
Banknummer: 14 78 34 740
IBAN nummer: NL22 RABO 0147 8347 40
BIC code: RABONL2U

Kortingscoupon ontvangen

Kortingscodes
Indien er een kortingscoupon / kortingsvoucher / kortingsbon is ontvangen, kan jij deze op de volgende mannier inwisselen.
Bij het winkelmandje kan jij de code ingeven. De codes kunnen worden gestapeld. Dat betekend dat jij er meerdere kan opgeven.
Tijdens het inwisselen is het belangrijk dat u de code exact overneemt in het daarvoor bestemd vakje.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door POSTNL. Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door DHL4U pakketten van maandag tot en met zaterdag.

Voor veel gestelde vragen over DHL4U

In Nederland kan jij de bestelling ook met spoed laten bezorgen, wanneer deze mogelijkheid wordt aangeboden tijdens het bestelproces kies jij voor POSTNL spoedservice met track en trace code. Deze bestelling wordt dan de volgende dag voor 12:00 uur afgegeven bij het post inleverpunt.

Deze zending zal dan de volgende dag worden aangeboden (binnen 48 uur).

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. In dat geval zie jij in de ‘Bestelstatus’ in jou mijn account een Track & Trace code bij de bestelling. Met deze code kan jij op de site van DHL4U paketten het verzendtraject van het pakket volgen.

Wat als de zending is beschadigd?

Beschadigde pakketten

Stuur een email naar support@justsign.nl met daarin het ordernummer en een zo nauwkeurig beschreven klacht.


Betreft uw klacht specifiek een beschadiging van het verzonden pakket, dan hebben wij naast bovenstaande informatie ook enkele foto’s nodig. Hiermee krijgen wij een beeld van de aard en omvang van de beschadiging. Voegt u daarom ook de volgende vijf foto’s toe aan uw e-mail bericht:

  1. een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket, waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is;
  2. een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
  3. een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
  4. een foto van de gehele omvang van het artikel;
  5. een detailfoto (close up) van de concrete schade aan het artikel.

Hoe hou ik mijn textiel mooi

Ons assortiment textiel is met de meeste zorg gekozen en voldoet aan elke norm. Doordat het textiel bedrukt is, zal de wasvoorschriften gewijzigd moeten worden om het product zo lang mogelijk mooi te houden. Hieronder onze aanbeveling als het gaat om wassen. Witte was met opdruk dient op de volgende manier behandeld te worden: • Wassen op 40°C fijne was / wolwas programma • Niet in de droger en niet chemisch reinigen • Geen bleekwasmiddel gebruiken (bonte was) • Niet over de afbeelding heen strijken (binnenste buiten strijken) Gekleurde / Bonte was met opdruk dient op de volgende manier behandeld te worden: • Wassen op 40°C fijne was / wolwas programma • Niet in de droger en niet chemisch reinigen • Geen bleekwasmiddel gebruiken (bonte was) • Niet over de afbeelding heen strijken (binnenste buiten strijken)

Wat als de zending is beschadigd?

Beschadigde pakketten

Stuur een email naar support@justsign.nl met daarin het ordernummer en een zo nauwkeurig beschreven klacht.


Betreft uw klacht specifiek een beschadiging van het verzonden pakket, dan hebben wij naast bovenstaande informatie ook enkele foto’s nodig. Hiermee krijgen wij een beeld van de aard en omvang van de beschadiging. Voegt u daarom ook de volgende vijf foto’s toe aan uw e-mail bericht:

  1. een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket, waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is;
  2. een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
  3. een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
  4. een foto van de gehele omvang van het artikel;
  5. een detailfoto (close up) van de concrete schade aan het artikel.

Heb ik garantie

Op elk product is garantie van toepassing. Deze garantie is vanuit de fabriek gegeven en is van toepassing op het product zelf. Doordat er een opdruk wordt gezet, zal de garantie veranderen.

Bij normaal gebruik en het volgen van de richtlijnen hier op justsign.nl is er een jaar garantie op het product. Op de opdruk is ook garantie van toepassing mits gebruikt volgens de voorschriften

Voorbeeld
Een hoodie vest geeft een wasvoorschrift van maximaal 30 graden, maar wordt gewassen op 100 graden. Hierdoor is de hoodie gekrompen. Dit valt buiten de garantie.

De T-Shirt met opdruk is in de droger gedaan en gedroogd op 90 graden. De opdruk is gebroken en geeft een vorm van cracale. Dit valt buiten de garantie.


Wat als de zending is beschadigd?

Beschadigde pakketten

Stuur een email naar support@justsign.nl met daarin het ordernummer en een zo nauwkeurig beschreven klacht.


Betreft uw klacht specifiek een beschadiging van het verzonden pakket, dan hebben wij naast bovenstaande informatie ook enkele foto’s nodig. Hiermee krijgen wij een beeld van de aard en omvang van de beschadiging. Voegt u daarom ook de volgende vijf foto’s toe aan uw e-mail bericht:

  1. een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket, waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is;
  2. een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
  3. een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
  4. een foto van de gehele omvang van het artikel;
  5. een detailfoto (close up) van de concrete schade aan het artikel.

Retouren

justsign.nl wil erop attenderen dat jij je bij een online aankoop kunt beroepen op de wet “Kopen op afstand”

Na ontvangst van het product heb jij een afkoelingsperiode van 14 dagen. Binnen dit termijn heb jij de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van reden te ontbinden en het product te retourneren of te ruilen.

Voorwaarden hiervoor zijn:

  • De producten moeten compleet, en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking geretourneerd worden
  • Producten mogen niet gepersonaliseerd zijn
  • De originele factuur, evenals alle originele toebehoren, dienen mee teruggezonden te worden. Bij ontbreken van een van deze, wordt de retourzending niet geaccepteerd.
  • Retourzendingen dienen vooraf aangemeld te worden bij justsign.nl.
  • Retourzendingen dienen gefrankeerd aan justsign.nl te worden verstuurd, ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd.

Na ontvangst van de retourzending wordt allereerst door justsign.nl beoordeeld of deze in originele, ongebruikte staat zijn. Betalingen gedaan aan justsign.nl worden binnen 30 dagen na ontvangst van het geretourneerde terugbetaald.

justsign.nl behoudt zich het recht voor een percentage van het aankoopbedrag in te houden als retour ontvangen goederen in gebruik genomen of beschadigd zijn. Goederen waarbij het garantiezegel verbroken is of goederen die in aanraking zijn geweest met levensmiddelen of andere hygiënische gronden zijn uitgesloten van retourrecht.

Let op:
Op maat gemaakte of speciaal voor de klant bestelde artikelen vallen buiten het retourrecht.

Voorbeeld: Jij besteld een product met een door jou gemaakt ontwerp of een geuploade afbeelding, dit is een speciaal op maat gemaakt artikel en is dus uitgesloten van retouren.

Wat als de zending is beschadigd?

Beschadigde pakketten

Stuur een email naar support@justsign.nl met daarin het ordernummer en een zo nauwkeurig beschreven klacht.


Betreft uw klacht specifiek een beschadiging van het verzonden pakket, dan hebben wij naast bovenstaande informatie ook enkele foto’s nodig. Hiermee krijgen wij een beeld van de aard en omvang van de beschadiging. Voegt u daarom ook de volgende vijf foto’s toe aan uw e-mail bericht:

  1. een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket, waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is;
  2. een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
  3. een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
  4. een foto van de gehele omvang van het artikel;
  5. een detailfoto (close up) van de concrete schade aan het artikel.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

    
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Waarom is justsign veilig en betrouwbaar

Justsign is veilig omdat het net als banken voldoet aan de veiligheidsnorm van het hangslotje in de adresbalk bij het inloggen, aanmaken van een account en het bestellen en betalen van het product.

Wat is het adres van justsign.nl

Justsign.nl is een web-winkel zonder fysieke winkel.
Alleen op afspraak kan is er iemand beschikbaar. Justsign.nl is wel 24 uur bereikbaar met de email en van 9:00 tot 21:00 op telefoonnummer 06 51 01 60 67.


Justsign.nl
Gotland 21
2548 WG 's Gravenhage
Nederland
KvK Haaglande: 27329007
BTW: NL 115293899 B01

info@justsign.nl

Wat zijn onze bank gegevens

Indien jij het geld met bank wil overschrijven zijn hier de volgende gegevens;

Rabobank Regio Haaglanden
Banknummer: 14 78 34 740
IBAN nummer: NL22 RABO 0147 8347 40
BIC code: RABONL2U