Veelgestelde vragen

Net als in een gewone winkel kan je op deze site vrij rondkijken zonder dat je tot enige aankoop verplicht bent. Ook het selecteren van een product en het plaatsen in de winkelwagen daarvan verplicht je tot niets. Je kunt de inhoud van de winkelwagen steeds wijzigen.

Door te bestellen via deze site verklaar je je akkoord met de voorwaarden die in het koopproces onder je aandacht worden gebracht. Indien je de bestelling wilt plaatsen, vul je je persoonsgegevens in. Op deze gegevens is privacy wet van toepassing.

Zodra je op de knop “Bevestig” klikt, bevestig je jouw bestelling. Daarna wordt een bevestiging van je bestelling getoond die je kan printen en opslaan. Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging met de levertijd per email.

 KLant en account

Moet ik een account aanmaken

Een account aanmaken is niet verplicht.

Jij kan ook als gast een ontwerp maken en/of het product bestellen.

Voordeel van een account aanmaken is dat al jouw ge-uploaden foto's en gemaakte ontwerpen onder jouw account blijven bestaan. Deze zijn dan weer te gebruiken voor een volgend product / cadeau.

Wanneer jij een account wil aanmaken, ga dan naar "Mijn Account" in het rechts boven. Aan het einde van het bestelproces kan jij alsnog een account aanmaken.

Wat betekent autorisatie

Wanneer jij een bestelling plaatst met als geselecteerde betaalwijze „creditcard“, wordt eerst een autorisatie van het overeenkomstige bedrag uitgevoerd. Door deze standaardautorisatie wordt bijvoorbeeld gecontroleerd of het bij de gebruikte creditcard om een geldige kaart gaat en of de beschikbare kredietlimiet voldoende is. Houd er rekening mee dat het bij de autorisatie van het resulterende aankoopbedrag slechts om een reservering gaat. Een afschrijving van het daadwerkelijke factuurbedrag vindt pas plaats na verzending van de producten.

Zijn mijn persoonsgegevens ook echt veilig

Ja. Het gebruik van de modernste SSL-versleuteling bij de afrekening waarborgt een optimale bescherming van jouw persoonsgegevens. Alle transacties met creditcard worden daarnaast door de vereiste opgave van het kaartcontrolenummer beveiligd. Bovendien wordt het afleveringsadres uitsluitend voor de afhandeling van de verzending gebruikt en niet voor een solvabiliteitscheck of voor marketingdoeleinden. Hiervoor zullen wij alleen jouw factuuradres gebruiken.

Ik kan niet inloggen

Bij problemen met het inloggen of andere functies in onze Online Shop is het meestal handig om eerst de cookies te wissen. Hieronder vindt jij voor de meest gebruikelijke browsers een instructie. Afhankelijk van de browserversie zijn er kleine verschillen in de keuzemogelijkheden.

Het wissen van cookies in Internet Explorer:

  1. Open Internet Explorer browser.
  2. Kies „Algemeen“ in het menu en dan „Browsegeschiedenis wissen“.
  3. Activeer het vakje „Cookies“.
  4. Klik op „Wissen“.

Het wissen van cookies in Mozilla Firefox:

  1. Open Mozilla Firefox browser.
  2. Kies „Extra's“ in het menu en dan „Instellingen“.
  3. Kies dan de tab „Databeveiliging“.
  4. Kies het punt „Recente geschiedenis“.
  5. Activeer het vakje „Cookies“.
  6. Klik op „Nu wissen“.

Wordt de site - ondanks het verwijderen van de cookies - nog niet goed weergegeven? Wordt de door jou gebruikte browser niet vermeld? Dan helpen wij je graag!

Jij kan via het volgende telefoonnummer contact met ons opnemen: 06 51016067 Wij zijn bereikbaar 7 dagen per week van 09:00 tot 21:00 uur (indien voicemail, spreek wat in, wij bellen snel terug)

Contactformulier:

Uitloggen

Log voor je eigen privacy en veiligheid uit nadat je onze website hebt bezocht, zodat een ander niet bij jouw persoonlijke gegevens kan. Bovenaan iedere pagina kun je uitloggen.

Hoe wijzig ik mijn gegevens

Ben je verhuisd? Heb je een nieuw telefoonnummer? Het is belangrijk om jouw gegevens bij justsign up-to-date te houden. Zo hoef je niet bij elke bestelling jouw adres aan te passen en krijg je een email als je order onderweg is.

Gelukkig kun je jouw gegevens makkelijk zelf wijzigen. Ga naar Mijn account en vervolgens naar Mijn gegevens. Behalve persoonlijke gegevens en adresgegevens, kun je hier ook jouw inloggegevens aanpassen.

Bijvoorbeeld als je een ander e-mailadres wilt gaan gebruiken voor Mijn account. Tot slot kun je hier wijzigen welke e-mails jij wel of niet wilt ontvangen. Als wij een tip mogen gegeven: niks aan veranderen. Zo blijf je op de hoogte van de nieuwste producten en beste aanbiedingen!

Mijn bestellingen

In Mijn account hebben wij een handig overzicht van al jouw bestellingen gemaakt. Als je net een bestelling hebt geplaatst, kun je hier zien wat de status van jouw pakketje is, en of het bijvoorbeeld al is afgeleverd.

Ook kan jij hier de bestelling nogmaals plaatsen. Helemaal hetzelfde. Hoef je niet nogeens te ontwerpen.

Ook vind je hier al jouw opgeslagen ontwerpen terug. Handig, dan raak je geen ontwerp meer kwijt.

Wil je graag jouw mening over het product delen? Dan kun je vanuit dit overzicht een review schrijven. Zo help je andere klanten.

Algemene informatie AVG

Per 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Dat betekent dat er vanaf die datum dezelfde privacywetgeving geldt in de hele Europese Unie (EU). De Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) geldt dan niet meer.

 Orders en bezorging

Hoe wordt mijn order bezorgd

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door POSTNL.

Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door DHL4U. Pakketten worden bezorgdt van maandag tot en met zaterdag.

Deze zending zal er tussen de twee en vijf dagen over doen.

Spoed is mogelijk, kies deze bij het betalen van je order bij het uitcheckken onder de verzendmethode.

Is er een minimaal orderbedrag

Nee, er is geen minimale waarde van jouw bestelling.

Alleen betalen op rekening heeft een minimale orderwaarde van € 100,-
Overigens geld voor op rekening alleen als er ook een afspraak is gemaakt met de boekhouding van justsign.nl

Wat zijn de verzendkosten

Binnen Nederland zijn er geen verzendkosten. Wij bezorgen gratis binnen Nederland. Wij bepalen dan ook met welke transporteur wij het versturen. Standaard zal een order welke door de brievenbus past, met PostNL worden geleverd en de order die niet door de brievenbus past, zal met DHL4U worden geleverd.

Voor het volgen van de order middels track & trace zal er een kleine vergoeding worden gevraagd. Naar landen buiten Nederland zullen de kosten van PostNL en DHL4U worden berekend.

Alle opties zijn te kiezen tijden het afrekenen.

Als mijn bestelling niet door de brievenbus past

Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden met DHL4U. De bezorger heeft als opdracht het pakket ook bij de buren af te leveren als jij niet thuis bent. De bezorger van DHL4U zal tweemaal proberen het pakket bij je thuis aan te bieden.

Mocht het niet lukken om het bij jou af te leveren of bij de buren, dan gaat het naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt en kan jij het tot maximaal 5 dagen daar ophalen.

Kan ik bepalen wie mijn bestelling aflevert

Bij de bestelling beslis jij met een klik op het betreffende keuzeveld in de winkelmandje, wie de bestelling zal afleveren.

Als jij kiest voor gratis levering in Nederland wordt de order als deze door de brievenbus past geleverd door PostNL. Als de order niet door de brievenbus past, wordt deze standaar geverd door DHL4U.

Word ik op de hoogte gehouden van de status

Ja. Jij ontvangt, nadat de bestelling geplaatst is, een automatisch gegenereerde ontvangstbevestiging per e-mail.

Let op: deze ontvangstbevestiging krijg jij ook wanneer het product of de producten op dat moment niet leverbaar zijn.

Wij informeren jou per e-mail zodra de bestelling bij de verzendingsdienst is aangekomen en rechtstreeks naar jou onderweg is.

Kan ik de order naar mijn werkadres laten sturen

Mocht jij op de normale levertijden van onze verzenddiensten zelden thuis zijn, dan kunnen wij de door jouw bestelde producten vanzelfsprekend ook naar het werkadres versturen. Jij kan de bestelling laten versturen naar de buren of jouw beste vriend(in).

Het sturen van een cadeau naar de ontvanger kan ook. Wij versturen nooit een rekening o.i.d. mee waaruit blijkt wat de orderkosten zijn.

 Ontwerpen en bestellen

Er zijn verschillende levertijden;

Omdat bijna alles gepersonaliseerd is, is de levertijd minimaal 48 uur.
Bij meerdere producten worden deze gepland en gaan naar de fabriek. Na de kwaliteitscontrole wordt het product ingepakt en gereed gemeld zodat de transporteur het die avond komt ophalen.

Indien het door de brievenbus past zal het de volgende dag bij jou thuis worden bezorgt (afhankelijk van de richtlijnen postNL).

Meest gestelde vragen over PostNL

indien het met (gratis) pakketpost mee moet, zal DHL4U er 3 tot 5 dagen over doen.

Meest gestelde vragen over DHL4U

Tegen een geringe vergoeding (€ 15) kunnen wij het de volgende dag ook naar het postkantoor brengen en gaat het met postNL dezelfde dag nog weg en is het de volgende dag bij de geadresseerde. Let op bovenstaand geld alleen voor afleveradres in Nederland. Buiten Nederland zal de levertijd vaak verdubbelen (spoed buiten Nederland ' nog'  niet mogelijk).

Op verzoek kunnen wij ook een koerier sturen. Vaak voor 12:00 uur besteld, volgende dag in huis. Op aanvraag !

Logo, tekeningen en eigen ontwerpen

Ben je zelf creatief en wil je een eigen creatie laten bedrukken? Of wil je een geschenk uitdelen? Dat is allemaal bij ons mogelijk. Het liefst werken we met vector bestanden. Dat zijn bestanden die eindigen in een .svg, .eps, .svg, .ai, .cdr of .pdf formaat.

Wat betekent dat allemaal?

Weet je niet wat dat allemaal betekent? Dat begrijpen we best. Stuur ons de beste kwaliteit die je hebt en we zullen controleren welke het beste werkt. Mochten geen van je bestanden geschikt zijn dan kunnen we deze voor je omvormen. Vaak gratis maar mocht het veel werk zijn dan vragen we daar een kleine meerprijs voor, altijd schappelijk en eerlijk.

Let op dat jij rekening houd met verloop van de bedrukking. Zet foto's, teksten etc. niet te dicht op de kant. Het kan zijn dat er dan een stuk wegvalt door de verloop bij bedrukking.

Heb je nog vragen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op! We zullen altijd meedenken om samen tot het mooiste eindresultaat te komen.

 Betaling

Welke betaalmogelijkheden zijn er

Betalen. Dat kan bij ons op maar liefst tien manieren;

  1. IDEAL
  2. Bancontact
  3. Sofort Banking
  4. Giropay
  5. Creditcard (achterafbetaling)
  6. Paypal Vooruitbetaling
  7. OP rekening (alleen op afspraak)
  8. Contant betalen bij afhalen
  9. justsign-cadeaubon
  10. Rembours (achterafbetaling)

Kies de betaalwijze die voor u het gemakkelijkst is!

Met een cadeaubon

Je kunt met de justsign cadeaubon betalen in de kassa. Daar kun je jouw cadeaubon verzilveren.

Zo werkt het:
    Op de cadeaubon staat een code van 16 cijfers en letters.
    Deze code vul je in in de kassa. Je kunt ook meerdere cadeaubonnen verzilveren in een bestelling.
    Het bedrag op je justsign cadeaubon wordt direct verrekend met je bestelling.
    Het bedrag op je justsign cadeaubon moet je in een keer besteden.
    Mocht het saldo van je cadeaubon onvoldoende zijn om je gehele aankoop te betalen, dan kun je het resterende bedrag bijbetalen.

Check de waarde van je cadeaubon

Wat is het rekeningnummer

Je kunt ook betalen via internetbankieren: IBAN-nummer NL22 RABO 0147 8347 40. Vermeld dan wel je ordernummer bij de omschrijving.


Betalen vanuit het buitenland
Vanuit het buitenland een betaling doen is geen probleem. Vermeld altijd je klantnummer bij de omschrijving. Gebruik voor buitenlandoverboekingen:

    IBAN-nummer: NL22 RABO 0147 8347 40
    BIC code: RABONL2U

Betaling mislukt of geweigerd

Je iDEAL betaling mislukt?
Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je ordernummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.


Mijn Creditcard- of Paypal-betaling wordt geweigerd
Je hebt jouw bestelling betaald met je creditcard of Paypal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd.
Zowel Paypal als creditcardbetalingen zijn jammer genoeg gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.


Mijn Creditcard- of Paypal-betaling is onterecht geweigerd
Helaas kan het voorkomen dat we onterecht jouw betaling weigeren. Dat is vervelend, excuses hiervoor! justsign heeft geen inzage in de redenen waarom jouw specifieke betaling afgekeurd is. We kunnen een geweigerde betaling ook niet terugdraaien, het gereserveerde bedrag zullen wij niet opnemen en de bestelling is geannuleerd. Justsign gebruikt geen 'zwarte lijsten' van andere bedrijven en zal op zijn beurt deze afgekeurde betaling nooit delen met andere bedrijven.

Het goede nieuws is dat we met deze controles enorm veel fraudeurs detecteren en kunnen daarmee zowel Justsign als onze klanten beschermen tegen oneigenlijke betalingen.


Wat moet ik nu doen?
Wij willen net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen. Je kunt jouw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL of vooruitbetaling.


Kunnen we je helpen met het plaatsen van een nieuwe bestelling? Neem dan gerust contact met ons op.

 Service en garantie

Kleurverschil tussen scherm en het bedrukte product

Kleurverschil tussen scherm, je printer en het drukwerk

Kleuren op je scherm komen nooit exact overeen met de kleuren op het bedrukte product. Je beeldscherm bouwt de kleuren op in RGB en wij bedrukken je product in CMYK. 2 compleet verschillende kleurruimtes, met andere menging en mogelijkheden.

Ook horen we vaak dat thuis een printje wordt gemaakt, en dat ook die kleuren afwijken van het bedrukte product. Ook dit verschil is te verklaren, omdat de productieprocessen tussen je printer thuis en de uiteindelijke bedrukte product flink verschillen. Andere materialen en verschillend gebruik van kleurprofielen verklaren deze afwijkingen. Dit is helaas nooit helemaal te voorkomen, ook niet met een digitale proef.

Wij streven ernaar om zoveel mogelijk de bedrukte producten qua kleur op de kleuren van het op het beeldschem getoonde product te laten lijken.

Let op!! de kleur zwart zal door het bedrukkingsproces een ietswat groenige kleur kunnen hebben. Dit is het drukproces en hier is niets aan te doen.

 Klachten en retouren

Hoe hou ik mijn textiel mooi.

Ons assortiment textiel is met de meeste zorg gekozen en voldoet aan elke norm. Doordat het textiel bedrukt is, zal de wasvoorschriften gewijzigd moeten worden om het product zo lang mogelijk mooi te houden. Hieronder onze aanbeveling als het gaat om wassen.

Witte was met opdruk dient op de volgende manier behandeld te worden:
•    Binnenstebuiten wassen
•    Wassen op 30°C fijne was / wolwas programma
•    Niet in de droger en niet chemisch reinigen
•    Geen bleekwasmiddel gebruiken (bonte was)
•    Niet over de afbeelding heen strijken (binnenste buiten strijken)

Gekleurde / Bonte was met opdruk dient op de volgende manier behandeld te worden:
•    Binnenstebuiten wassen
•    Wassen op 30°C fijne was / wolwas programma
•    Niet in de droger en niet chemisch reinigen
•    Geen bleekwasmiddel gebruiken (bonte was)
•    Niet over de afbeelding heen strijken (binnenste buiten strijken)

Leveringsvoorwaarde

Leveringsvoorwaarde

In samenwerking met de consumentenbond opgesteld.
Artikel 1 - Definities
Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 – Toepasselijkheid
Artikel 4 – Het aanbod
Artikel 5 – De overeenkomst
Artikel 6 – Herroepingsrecht
Artikel 7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd
Artikel 8 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan
Artikel 9 – Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping
Artikel 10 – Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 11 – De prijs
Artikel 12 – Nakoming overeenkomst en extra garantie
Artikel 13 – Levering en uitvoering
Artikel 14 – Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Artikel 15 – Betaling
Artikel 16 – Klachtenregeling
Artikel 17 – Geschillen
Artikel 18 – Branchegarantie
Artikel 19 – Aanvullende of afwijkende bepalingen
Artikel 20 – Wijziging van de algemene voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk


Let op:
Op maat gemaakte of speciaal voor de klant bestelde artikelen vallen buiten het retourrecht.
Artikelen retourneren is voor kosten van de klant. Maar moeten van te voren worden aangemeld en geaccepteerd door Justsign.nl.



Download hier de volledige PDF versie

Mijn afbeelding kreukelt na het wassen.

Het textiel is niet binnenstebuiten gewassen of teheet gewassen of is in de droger geweest.
Als er kreukels ontstaan op de afbeelding komt dit meestal doordat de afbeelding langs de wastrommel is gewreven. Dit had voorkomen kunnen worden door het textiel binnenste buiten te wassen.

Eventueele redding; strijk de afbeelding aan de binnenkant van het textiel met ongeveer 170 graden. Strijk nooit rechtstreeks op de afbeelding!!

Kan jij de vraag niet vinden

bel ons dan op +31 (0) 6 51 01 60 67. Kom jij in de voicemail, spreek dan duidelijk je vraag in en het telefoonnummer waarop wij je terug kunnen bellen.

Disclaimer

De website en alle onderdelen daarvan, met uitzondering van bepaalde (hyper)links, zijn eigendom van justsign.nl. Het is niet toegestaan om de website of gedeelten daarvan openbaar te maken, te kopiëren of op te slaan zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van justsign.nl. Deze toestemming is niet benodigd voor persoonlijk, niet commercieel gebruik.

De op deze website getoonde informatie wordt door justsign.nl met constante zorg en aandacht samengesteld. Desalniettemin is het mogelijk dat informatie die op de website wordt gepubliceerd onvolledig en/of onjuist is. Het kan voorkomen dat een getoond product om diverse reden niet meer beschikbaar is.

De informatie op de website wordt geregeld aangevuld en/of aangepast. Justsign.nl behoudt zich het recht voor om eventuele wijzigingen met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving door te voeren.

Alle informatie, producten en diensten worden aangeboden in de staat waarin zij zich feitelijk bevinden en zonder enige (impliciete) garantie of waarborg ten aanzien van hun verkrijgbaarheid, deugdelijkheid, geschiktheid voor een bepaald doel of anderszins.

Hoewel justsign.nl alles in het werk stelt om misbruik te voorkomen, is justsign.nl niet aansprakelijk voor informatie en/of berichten die door gebruikers van de website via Internet verzonden worden.

Bepaalde (hyper)links in deze website leiden naar websites buiten het domein van justsign.nl, welke geen eigendom zijn van justsign.nl, maar zijn louter ter informatie van de bezoeker opgenomen. Indien deze links geactiveerd worden, verlaat men de website van justsign.nl. Hoewel justsign.nl uiterst selectief is ten aanzien van de websites waarnaar verwezen wordt, kan zij niet instaan voor de inhoud en het functioneren daarvan, noch voor de kwaliteit van eventuele producten of diensten die daarop worden aangeboden. Elke aansprakelijkheid voor de inhoud van websites die geen eigendom zijn van justsign.nl wordt afgewezen.

justsign.nl sluit alle aansprakelijkheid uit voor enigerlei directe of indirecte schade, van welke aard dan ook, die voortvloeit uit of in enig opzicht verband houdt met de website.

Aan de inhoud van de gegevens op deze website kunnen geen rechten worden ontleend.

Kleurverschil tussen scherm en het bedrukte product

Kleurverschil tussen scherm, je printer en het drukwerk

Kleuren op je scherm komen nooit exact overeen met de kleuren op het bedrukte product. Je beeldscherm bouwt de kleuren op in RGB en wij bedrukken je product in CMYK. 2 compleet verschillende kleurruimtes, met andere menging en mogelijkheden.

Ook horen we vaak dat thuis een printje wordt gemaakt, en dat ook die kleuren afwijken van het bedrukte product. Ook dit verschil is te verklaren, omdat de productieprocessen tussen je printer thuis en de uiteindelijke bedrukte product flink verschillen. Andere materialen en verschillend gebruik van kleurprofielen verklaren deze afwijkingen. Dit is helaas nooit helemaal te voorkomen, ook niet met een digitale proef.

Wij streven ernaar om zoveel mogelijk de bedrukte producten qua kleur op de kleuren van het op het beeldschem getoonde product te laten lijken.

Let op!! de kleur zwart zal door het bedrukkingsproces een ietswat groenige kleur kunnen hebben. Dit is het drukproces en hier is niets aan te doen.